duminică, 22 ianuarie 2012

CE TREBUIE SA FAC AZI! 112.

   Ziua 112.

Îmi promit :

  • Să uit greşelile trecutului şi să mă concentrez asupra realizărilor măreţe din viitor.
  • Să fiu vesel  tot timpul şi să ofer un zâmbet fiecărei fiinţe pe care o întâlnesc.
  • Să dedic atât de mult timp dezvoltării proprii încât să nu am timp să-i critic pe alţii.
  • Să fiu prea mare ca să mă îngrijorez, prea nobil  ca să mă înfurii, prea puternic ca să mă tem şi prea fericit  pentru a tolera existenţa necazurilor.
  • Să gândesc bine despre mine şi să spun asta lumii întregi, nu în cuvinte mari, ci în fapte măreţe.
  • Să trăiesc cu credinţa că întreaga lume este de partea mea, atâta vreme cât sunt sincer  cu ce e mai bun în mine.


Crezul Optimistului – Christian D. Larson...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ADEVARURI DESPRE SPIRITUL NOSTRU: CE TREBUIE SA FAC AZI! 86.

ADEVARURI DESPRE SPIRITUL NOSTRU: CE TREBUIE SA FAC AZI! 86. :       Z iua 86.        Î nchipuieşte-ţi că eşti plin de succes, bunăstare...

Multumesc!

 
Curtea de Arges - NEWS
Grup Facebook · 5.944 de membri
Înscrie-te în grup
Grup de informare... Curtea de Argeş - NEWS Ştiri din Municipiul Curtea de Argeş. Ştiri din judeţul Argeş. Ştiri din România. Ştiri de peste tot. :) ;...
 

Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină