sâmbătă, 21 ianuarie 2012

CE TREBUIE SA FAC AZI ! 111.

    Ziua 111.
 
" Îmi promit...
Să fiu atât de puternic (a) încât nimic să nu îmi tulbure liniştea sufletească.
Să vorbesc despre sănătate, fericire şi prosperitate fiecărei persoane pe care o întâlnesc.
Să îmi fac toţi prietenii să simtă că există ceva valoros în fiecare dintre ei.
Să văd partea bună a lucrurilor şi să-mi transform optimismul în realitate.
Să mă gândesc doar la ce e mai bun, să muncesc pentru ce e mai bun şi să mă aştept doar la ce e mai bun.
Să fiu la fel de entuziast (a) pentru succesul altora precum sunt pentru succesul meu..."

Crezul Optimistului – Christian D. Larson (1874 -1954)...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ADEVARURI DESPRE SPIRITUL NOSTRU: CE TREBUIE SA FAC AZI! 86.

ADEVARURI DESPRE SPIRITUL NOSTRU: CE TREBUIE SA FAC AZI! 86. :       Z iua 86.        Î nchipuieşte-ţi că eşti plin de succes, bunăstare...

Multumesc!

 
Curtea de Arges - NEWS
Grup Facebook · 5.944 de membri
Înscrie-te în grup
Grup de informare... Curtea de Argeş - NEWS Ştiri din Municipiul Curtea de Argeş. Ştiri din judeţul Argeş. Ştiri din România. Ştiri de peste tot. :) ;...
 

Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină