duminică, 2 octombrie 2011

CE TREBUIE SA FAC AZI!


           INCEPAND DE MAINE,ZI DE LUNI INCEPUT DE SAPTAMANA,VOI POSTA O SERIE DE INVATATURI CE EU LE URMEZ PE PARCURSUL UNEI ZILE.ACESTEA LE VOI POSTA IN FIECARE ZI PE PARCURSUL UNUI AN,365 ZILE.EU LA RANDUL MEU URMEZ SI PUN IN PRACTICA  "INVATATURILE ZILNICE"ALE SCRIITOAREI RHONDA BYRNE CEA CARE A SCRIS "THE SECRET" CARTE CE SE BAZEAZA FOARTE MULT PE LEGEA ATRACTIEI.EU CRED CU TARIE CA ACEASTA ESTE "CHEIA" SPRE FERICIREA SPIRITUALA DAR SI FIZICA IMPLICIT MATERIALA.
O ZI CAT MAI FRUMOASA CA SI CUM AR FI ULTIMA PENTRU CA DACA STAM PUTIN SA NE GANDIM POATE FI NU?
CU STIMA SI RESPECT EMANOIL LICĂ.

Un comentariu:

  1. Salut , numele meu este Bogdan ,sunt din IASI, Romania .Aveti un site minunat .As dori daca putem face schimb de linkuri / bannere . Va multumesc !!!
    Adresa site-ului meu este : http://descopera-travel.blogspot.com/
    Adresa de e-mail: bogdan_burca@yahoo.com
    Daca doriti sa facem schimb de linkuri ,bannere lasa-ti un comentariu pe blogul meu , intr-o postare,sau un e-mail !!!
    Imi puteti da un like , va rog frumos la adresa : http://www.facebook.com/pages/Descopera-lumea-inconjuratoare/174468635958737 Multumesc,o zi buna !!!

    Daca vrei sa facem schimb de linkuri/bannere astept raspuns printr-un comentariu pe blogul meu !!!

    RăspundețiȘtergere

ADEVARURI DESPRE SPIRITUL NOSTRU: CE TREBUIE SA FAC AZI! 86.

ADEVARURI DESPRE SPIRITUL NOSTRU: CE TREBUIE SA FAC AZI! 86. :       Z iua 86.        Î nchipuieşte-ţi că eşti plin de succes, bunăstare...

Multumesc!

 
Curtea de Arges - NEWS
Grup Facebook · 5.944 de membri
Înscrie-te în grup
Grup de informare... Curtea de Argeş - NEWS Ştiri din Municipiul Curtea de Argeş. Ştiri din judeţul Argeş. Ştiri din România. Ştiri de peste tot. :) ;...
 

Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină